Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2008 02:35 - Не ме желай...
Автор: gushky Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1140 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 13.12.2008 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не ме гледай, не ми казвай колко съм красива, нямам нужда да го чувам точно от теб. Приятел си ми, по скоро познат и това ми стига, а на теб? Не ми отговаряй, няма смисъл, не ме интересува, неискам да слушам... Моето щастие аз си го избирам, аз съм тази която решава как по точно да живе живота си. Аз съм избрала на кого да подаря усмивката си и сълзите си, както съм избрала и как да обичам. А вярвай ми обичам страстно и силно... До себе си имам човек, който ме обича истинска, без преструвки, без грим, без пози, таква каквато ти никога няма да ме видиш. Човек, който е виждал как живота ми се срива и как аз потъвам заедно с него, тогава той ми е подавал ръка и ми е помагал да продължавам напред. Човек, който е карал мечтите ми да се сбъдват. Мъж,който ме обича нежно, всеотдайно, истински. Мъж, който не се страхува да ми казва истините в очите. Мъж който ме нарича "луничке" ... Мъж, за когото винаги ще бъда принцеса. Мъж, който прави абсолютно всичко за да види радостта в очите ми. Мъж, чиито целувки ме карат да забравя за целия останал свят. Мъж, който заспива шепенейки че ме обича, притискайки ме в най нежните прегръдки.Мъж, който ме успокоява когато имам кошмари и не заспива когато на мен не ми се спи. Мъж, който никога не забравя да каже "обичам те". Мъж, който никога няма да ме остави да си тръгна. Мъж, който се грижи за мен когато съм болна.Мъж, който ми звъни само за да провери дали съм добре. Мъжът, който си мечтае да ми даде всичко. Той е моята половинка.Той е човекът със когото избирам да съм... Варвай ми, когато ти казвам че имам всичко съм искрена, защото той е моето Всичко, а останалото...Когато си влюбен то придобива съвсем друг смисъл.


Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gushky - elisina,
13.12.2008 21:45
Пожелавам я на добрите хора, тези които я заслужават и биха я оценили :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gushky
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30414
Постинги: 23
Коментари: 18
Гласове: 151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930