Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2008 17:13 - Любов или...
Автор: gushky Категория: Лични дневници   
Прочетен: 740 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2008 13:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Понякога ми се иска да крещя, не че ме боли, нямам рани, поне не видими. Обичам го, не мога без него, а и да мога - не искам, прощавам му. Прощавам му, всеки път  когато е далеч от мен, когато се чувствам пренебрегната, когато ме забравя. Вече пет години сме заедно, но не ми е навик, все още като чуя гласа му всичко в мен потреперва, все още се разтапям в прегръдките му. Все още плача заради него и ме боли заради него. Не съм му изневерявала, не и физически. Понякога ми се иска да съм с друг, някой който ще ме кара да се чувствам принцеса не само когато имам празник, който ще прави всичко за мен, на когото няма да е нужно да мрънкам, за да ми купи букет цветя. Но знам, че никой друг няма да е като него. Има и по-добри и по-мили, но такива като него - няма. Излизала съм с други, смяла съм се с други, но в мислите ми винаги е бил той.
Дори и в момента, бясна съм му, мразя го и го обичам . Пак го няма до мен, пак имам нужда от него, пак приятелите му са по важни, пак ми мина с номера "нали знаеш, че те обичам и си ми всичко" и пак го обичам, защото е той. Защото е моето всичко, защото само той знае какво имам предвид под "всичко", защото той е моята причина да изплувам всеки ден и го знае. Знае също, че и без него ще изплувам, но той без мен - не, знае че аз го правя по-добър или поне се опитвам ...Знае също, че дори и да ме зареже, пак ще се върне при мен . Но знае че предадели ме, предадели доверието ми и всичко което сме градили, отново, връщане назад няма да има...
Обичам го, защото ме обича и защото знае кое ми харесва, знае кое ме прави щастлива и от време на време го прави. Обичам го, защото ме харесва дори и без грим, защото не ми позволява да стигна до истерия, защото когато му викам (с часове) после ме целува и ми казва че съм най-добрата... Защото ми казва истината дори и когато не трябва, обичам го защото ме ядосва...
Обичам го, защото когато погледна в очите му, знам че искам да е баща на децата ми. Обичам го, защото понякога не мога да го понасям, защото не ми позволява да го вкарам в моя модел на идеалния мъж... 
Обичам го, защото е Той .... 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galina1 - Браво!!!
17.06.2008 19:13
Само така. Продължавай по същия начин. Вярно е, че никой друг няма да е като него, защото той се различава от всички други. Защото Той просто е единствения и е различния и е това което ти искаш в себе си. Не се опитвай да го моделираш. Ако всичко е наред ще е скука. Различията в нас ни правят единни. Важно е чувството да бъде това което е. С уважение към написаното от теб. }}}}}}}
цитирай
2. анонимен - "Не и физически"...
24.06.2008 11:03
... а психически изневерявала ли си му?
цитирай
3. fanuc - Относно написаното най-горе
30.04.2009 00:08
"Даже да съм най-жилаво дрянова, а вкусът ми с лютивото същ и на мен ми трепери коляното под очите на ТочНия мъж...."- автор Ели Георгиева, Билкарката
Когато използваш чужди цитати, нали знаеш, че трябва да изпишеш и автора...Има си авторски права, които ако човек е честен, трябва да зачита...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gushky
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30430
Постинги: 23
Коментари: 18
Гласове: 151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930