Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 11:37 - За приятелите ми... с любов
Автор: gushky Категория: Лични дневници   
Прочетен: 946 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 23.06.2010 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Благодаря ви, че все още ви има... Благодаря ви, че никога не ми забихте ножа в гърба, че винаги сте ми казвали нещата направо - такива каквито са.
Благодаря ви, че не ми позволихте да си повярвам прекалено много, че ме пазихте от самата мен .Благодаря ви, че приехте ината ми като част от мен, която ви харесва, че ме търпяхте в моментите когато бях невъзможна .... Благодаря ви, че застанахте зад най-трудните решения, които съм взимала и ме подкрепихте, че разбирате сълзите ми  и усмивките ми.
Липсвате ми, липсва ми да споделям с вас и да пия бира с вас, да се лигавя с вас и да съм истинска, да знам, че няма да остана неразбрана. Липсва ми да съм себе си. Благодаря, че  ме допуснахте във живота си така, както аз ви допуснах във моя.
Благодаря ви, че сте там някъде и четете това... Защото истинските приятелства, оцеляват и се доказват през годините...
Обичам ви... и нямам търпение пак да видя всеки един от вас...да се полигавим още малко, докато не сме пораснали съвсем...




Гласувай:
1



1. viki02 - Хубаво текстче,
16.08.2009 11:09
но ако някой приеме ината ти, не ти е много приятел. Защото те оставя да си скубеш косите по-късно заради собствения си инат.
Поне не постъпват правилно.
Те са тези, които трбява да ти покажат нещата отстрани, а не да си затварят очите, защото ако ти кажат нещата ще се скарате, а те не искат да си нарушават спокойствието.
Винаги има начин да се покаже подходящо, ако сте близки наистина.
Почти не виждам в България приятелско отношение.
цитирай
2. gushky - Напротив,
16.08.2009 13:43
явно не сте чела по дълбоко от повърхностното.
Да инат съм даже прекалено голям понякога, а те - приятелите ми са ме спирали да постъпвам глупаво, и са ми казвали нещатата направо, никога не са ми позволявали "Да си повярвам твърде много".
А относно истинското приятелтво - съществува, приятелското отношение също, поне в моя живот и поне според мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gushky
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30430
Постинги: 23
Коментари: 18
Гласове: 151
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930